nissan 350Z
Nissan 350Z Nissan GAAZ33 A A01
![Nissan 350Z](http://img.auto.cz/moje.auto.cz/img/ic/cz/274/47c06e432bc69.jpg)
Ohodnoťte auto a recenzi (jak hodnotit?)
více bodů = lepší hodnocení
9,93 Ohodnoťte toto auto - přihlaste se.
Hodnoceno: 72x.
Upozornění: hodnotit mohou jen uživatelé Moje.auto, kteří mají zveřejněn svůj automobil.
![aktualizace v posledních 14 dnech](http://img.auto.cz/moje.auto.cz/skins/2006/img/time_10.gif)
Zkušenosti majitele:
Popis vozu
Začalo to všechno Audi TT 3,2 6-ti válcem, které mě moje manželka dala jako dárek k narozeninám...mno,bylo pronajato z půjčovny sportovních a luxusních aut na 3 dny pouze pro mě.Abych to moc neprotahoval,TT nás docela nadchlo a moje drahá polovička řekla,že by ráda podobné podnikání zkusila.Chtěla Porsche Cayman,ale to je děsná ,,řacha,,.Po docela dlouhém bádání na netu,Speedu atp.jsme před čtvrt rokem objevili ,,zetko,, a od té doby nás ničí představa,že má ,,sloužit,, jako předmět k manželčinu podnikání, což je pro mě čistokrevný masochismus a pro ni už docela taky. Nikdy bych si nepomyslel,že by mi vůbec nevadilo,kdyby manželce podnikání s tímto skvělým vozem moc nešlo a nějak jsme získali finance na splacení úvěru a Aligátor zůstal u nás jako druhé auto,třeba se to povede…zatím se můžeme utěšovat a modlit,že s tím nebudou jezdit pitomci.
Když jsme ho poprvé s manželkou uviděli u jednoho chlápka v garáži,tak nám spadla čelist a naprázdno jsme polkli.Naleštěn,vzhled ,,funglovky,, a oranžová ,,metla,,.Zepředu vypadá jak aligátor,kterému z hladiny koukají jen oči a číhá na kořist,výrazně tvarované blatníky mají pořádnou muskulaturu.Boční pohled nemá žádné komplikované křivky a upoutá vás na něm chromová klika dveří,kapkovitý tvar střechy,podivně umístněná anténa na zadním blatníku a písmeno ,,Z,,na předním.Krásné kované elektrony celkový pohled jen podtrhují.Zadním partiím dominují mohutné koncovky výfuku,Nismo křídlo a zadní dlouhatánská světla,jenž se táhnou od zadního blatníku a jejichž tvar se mi strašně líbí.
Po otevření motorového prostoru (víko musíte podepřít,nemá hydraulické otvírání) objevíte 3,5 litrový motor se zátahem býka,kterému uvízla muleta v šíji a za každou cenu chce ztrestat toho chlápka co to má na svědomí.Vzpěra uprostřed vám napoví,že to ten motor myslí vážně.Jestli milujete masivní vzpěry tak v kufru naleznete taky jednu,navíc s efektně vyvedeným písmenem ,,Z,,.
Pokud chcete do auta nastoupit a nemáte v příbuzenstvu čalouníka,chce to trochu cviku,jelikož pokud tam jen tak vlítnete,budete si odírat levý bok sedadla to je hrozná škoda,protože jsou, jak říkáme v Brně a okolí, ,,betelný,,.Boční vedení,tvarování,kůže Alezan s otvory,možnosti nastavení…paráda.Zkouknete před sebou budíky (zvedají se či snižují zároveň s volantem – dle mého názoru to umocňuje sportovní šmrnc) a nastartujete.
Na volnoběh byste řekli,že motor je téměř neslyšný,sešlapnete spojku (jde ztuha, toto není auto pro slečny),chytnete oranžovou prťavou hlavici řadicí páky (vypadá perfektně a stejně dobře se i drží)dáte za 1, sešlápnete plyn a pak to přijde ! Motor zaburácí a auto vás začne tahat do sedadla, za 2 (na 2.stupeň se dá jet i stovkou),za 3 a táhne a táhne a… stačí...Je tam 4,5,6, ale moje pocity jsou ohromeny těmi třemi stupni.Neutuchající zátah motoru (nezaznamenal jsem žádnou prodlevu),kovové (perfektní pocitově,věřte mi) přesné řazení a jako bonus hluboký chrapot 6-ti válce.Zetko jede 250tkou,ale to pravý jsem,alespoň já,zažil při již zmíněných třech stupních.
Nezapomněl jsem na něco strašně důležitýho?.....Okrsky!Kdyby zetko umělo mluvit,asi by odpovědělo něco ve stylu :,,Mňam okrsky,ty já můžu !Nenajel jsem po nich nějakou spoustu kilometrů,ale auto v zatáčkách sedí jak přibité,řízení je přesné,že kam pootočíte volat tam se vrhne (vůle neznatelná),výjezdy z nich na pohodu., budu ještě testovat. Jak bude možnost a čas,vyberu nějakou bezva trasu a protáhnu ho, na to se těším - to mi věřte. ESP jsem zatím nevypínal a nevím zda se odvážím (zadokolka + 280 koní – uvidíme).Zkráceně a jednoznačně řečeno – je to rebel, který je výborný v přímce a ještě lepší v zatáčkách.
Dodatek : 2007 - 350 Z facelift (boule na kapotě,led diody,300 koní,USA 313 koní
2008 - 370 Z vzhled asi stejný,motor 3,7 z Infinity G 37
Silné stránky
* motor - zátah bez prodlev od cca 2 000 ot.
* řízení - perfektně s vámi komunikuje a není vůbec záludné
* převodovka - přesné řazení a kovový zvuk kulisy - paráda
* vzhled - snad ve všech barvách vypadá 350-tka skvěle
* vzhled - cupéčko vypadá celkově kompaktně a s nadčasovým designem
* slícování vnějších částí - dle mého názoru bez chyby
* brzdy - Brembo - má cenu něco psát ?
* sedadla - drží tělo a dokážu si v nich představit i dlouhou cestu
* exkluzivita - moc jich na našich silnicích neuvidíte
* cena - na to,co to auto umí je perfektní
* hudba - Bose sice nehraje až tak hlasitě,ale poměrně kvalitně
* volant - padne do ruky a je kvalitně obšitý
* za sedadly jsou schránky na odkládání věcí - jsou uzaviratelné a jedna i na zámek
* vychytávka : kaplička s budíky se zvedá zároveň s volantem - působivé + pokud pojedete na okruh tam si můžete nastavit stopky
* vychytávka 2 : pokud překročíte výrobcem stanovené otáčky tak se před Vámi rozsvítí kontrolka (dá se přenastavit podle libosti)
Slabé stránky
Slabé stránky?
* malý kufr - když vidím testy,kde 5 min.,,žgryndají,, nad velikostí kufru - to by jeden s prominutím blil, takže tuto slabou stránku já neuznávám,je to sporťák bunda nebo bag se tam vleze a hotovo
* spotřeba (10-18 l / 100 km - záleží na jízdě) - viz.výše.je to sporťák,spotřeba mě nezajímá (od 20 l výš už asi jo)
* otvírání kapoty není hydraulické - asi by auti vážilo o něco víc,takže to trochu chápu a nevadí mi to
* umístnění antény pro příjem rádia - možná mohla být jinde,ale kde?
* plasty ve dveřích - v autě je docela dost plastů,zvlášť za sedadly,sice se zatím tváří kvalitně,ale pokud je budete chtít ošetřovat a to celou plochu,kupte si opravdu velké balení spraye nebo pasty na plasty (se rýmuje.že?)
* přihrádka ve dveřích řidiče - neprakticky řešena
* Nismo křídlo - je tak těžké,že ho vzpěry neudrží (bude muset řešit nějak přes net)
Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):
zatím nic,snad jen baterka asi špatně dobíjí
Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)
Koupeno od chlápka co má auta rád a hlavně motorky,hodně toho o nich ví a ještě víc toho vyhrál,auti bylo opečovávané ručně myté, téměř bez škrábanečku.Takže zkušenosti veskrze pozitivní
Novinky
- 17.2.2008
- 350Z- myslím,že od roku 2007 se začal prodávat faceliftovaný (boule na kapotě,led diody v zadních lampách a 300 koní,USA 313 koní)
- 370 Z - v tomto roce budevystaven model 370 Z (vzhled stejný,ale motor 3,7 l z Infinity)
Fotogalerie
Komentáře
Přehled komentářů
Zdravím tě Zejkusi,když už tě nezajímají nějaký autorský práva apod.a kopíruješ cizí práci,dej ji alespoň do pořádku.Fotky ti překrývají text.
Majitelka Zetka a tohoto článku
udělej si tu pořádek
(feferonka, 25. 2. 2009 19:21)