suzuki eiger
27. 2. 2008
Tato čtyřkolka je jedna z nejlepších čtyřkolek na celosvětovém trhu, a to díki své odolnosti a kvalitě……….OBJEM:376CCMVÝKON:19kwVRTÁNÍ: X ZDVICH: 82X71,2 mmPOČET VÁLCŮ:1PŘEVODOVKA: AUTOMATPOHON: 2WD/4WDDÉLKA: 2175mmŠÍŘKA: 1145mmVÝŠKA: 1200mmOBJEM NÁDRŽE: 15lCELKOVÁ HMOTNOST: 268kg
SUZUKI 400 nese označení Eiger. Rozměrově předčí i daleko dražšího Kodiaka 450. Redukce do terénu je hodně "plíživá", což oceníteme při tahání sekačky nebo hrnutí sněhu. Zajímavostí je lankem ovládané připojení předního pohonu 4x4.
Také je zde zásuvka 12V pro přídavné doplňky, el. příprava pro naviják, přední a zadní nošič pro zavazadla, uzavíratelný box pro nářadí aj. obsah 4,5 litru.
Této čtyřkolce se múže vyrovnat jen málo jiních čtyřkolek,např.:Polaris sportsmen 800EFI
Čtyřkolka Suzuki eiger 400EFI je perfektní čtyřkolka do extrémních podmínek . Proto se nezalekne potoka,bažiny,strmých svahů v lese nebo na louce.Ale tato čtyřkolka není jen na ,,blbnutí“ ale můžeme sní i pracovat.např.:vozit těžké náklady na vozejku nebo je jen tahat,sekat s závěsnou sekačkou, v zimě hrnout sníh s radlicí a spoustu dalších věcí.S čtyřkolkou se může jezdit i po silnici teda jestliže máte řidičák.Ježdění po silnici má jen jednu nevíhodu a to tu že se sjíždí velmi rychle pneumatiky které jsou přizpůsobeny do terénu.
Čtyřkolky jsou čím dále oblíbenější,a čtyřkolku atˇ už obyčejnou nebo nějakou lepší má pomalu každý.Čtyřkolky jsou užitečné, mají malou spotřebu, dostanou se skoro všude a opravdoví siláci.
Jak je zvykem u aut tuningovat(túnit),tak se začalo zkoušet i u čtyřkolek.Co znamená u čtyřkolek tuning?Je více způsobů např.: snižování tlumičů aby bili čtyřkolky více u země,lepší sportovní sedačky,některé doplňky z aut,a nejvíce záleží u tuning čtyřkolky na kolech.Taková kola na čtyřkolku stojí kolikrát více než některá čtyřkolka,kola jsou: velká hliníková,nablískaná s silničními tenkími gumamy.
VÝKON:19kwVRTÁNÍ: X ZDVICH: 82X71,2 mmPOČET VÁLCŮ:1PŘEVODOVKA: AUTOMATPOHON: 2WD/4WDDÉLKA: 2175mmŠÍŘKA: 1145mmVÝŠKA: 1200mmOBJEM NÁDRŽE: 15lCELKOVÁ HMOTNOST: 268kg
SUZUKI 400 nese označení Eiger. Rozměrově předčí i daleko dražšího Kodiaka 450. Redukce do terénu je hodně "plíživá", což oceníteme při tahání sekačky nebo hrnutí sněhu. Zajímavostí je lankem ovládané připojení předního pohonu 4x4.
Také je zde zásuvka 12V pro přídavné doplňky, el. příprava pro naviják, přední a zadní nošič pro zavazadla, uzavíratelný box pro nářadí aj. obsah 4,5 litru.
Této čtyřkolce se múže vyrovnat jen málo jiních čtyřkolek,např.:Polaris sportsmen 800EFI
Čtyřkolka Suzuki eiger 400EFI je perfektní čtyřkolka do extrémních podmínek . Proto se nezalekne potoka,bažiny,strmých svahů v lese nebo na louce.Ale tato čtyřkolka není jen na ,,blbnutí“ ale můžeme sní i pracovat.např.:vozit těžké náklady na vozejku nebo je jen tahat,sekat s závěsnou sekačkou, v zimě hrnout sníh s radlicí a spoustu dalších věcí.S čtyřkolkou se může jezdit i po silnici teda jestliže máte řidičák.Ježdění po silnici má jen jednu nevíhodu a to tu že se sjíždí velmi rychle pneumatiky které jsou přizpůsobeny do terénu.
Čtyřkolky jsou čím dále oblíbenější,a čtyřkolku atˇ už obyčejnou nebo nějakou lepší má pomalu každý.Čtyřkolky jsou užitečné, mají malou spotřebu, dostanou se skoro všude a opravdoví siláci.
Jak je zvykem u aut tuningovat(túnit),tak se začalo zkoušet i u čtyřkolek.Co znamená u čtyřkolek tuning?Je více způsobů např.: snižování tlumičů aby bili čtyřkolky více u země,lepší sportovní sedačky,některé doplňky z aut,a nejvíce záleží u tuning čtyřkolky na kolech.Taková kola na čtyřkolku stojí kolikrát více než některá čtyřkolka,kola jsou: velká hliníková,nablískaná s silničními tenkími gumamy.
POČET VÁLCŮ:1PŘEVODOVKA: AUTOMATPOHON: 2WD/4WDDÉLKA: 2175mmŠÍŘKA: 1145mmVÝŠKA: 1200mmOBJEM NÁDRŽE: 15lCELKOVÁ HMOTNOST: 268kg
SUZUKI 400 nese označení Eiger. Rozměrově předčí i daleko dražšího Kodiaka 450. Redukce do terénu je hodně "plíživá", což oceníteme při tahání sekačky nebo hrnutí sněhu. Zajímavostí je lankem ovládané připojení předního pohonu 4x4.
Také je zde zásuvka 12V pro přídavné doplňky, el. příprava pro naviják, přední a zadní nošič pro zavazadla, uzavíratelný box pro nářadí aj. obsah 4,5 litru.
Této čtyřkolce se múže vyrovnat jen málo jiních čtyřkolek,např.:Polaris sportsmen 800EFI
Čtyřkolka Suzuki eiger 400EFI je perfektní čtyřkolka do extrémních podmínek . Proto se nezalekne potoka,bažiny,strmých svahů v lese nebo na louce.Ale tato čtyřkolka není jen na ,,blbnutí“ ale můžeme sní i pracovat.např.:vozit těžké náklady na vozejku nebo je jen tahat,sekat s závěsnou sekačkou, v zimě hrnout sníh s radlicí a spoustu dalších věcí.S čtyřkolkou se může jezdit i po silnici teda jestliže máte řidičák.Ježdění po silnici má jen jednu nevíhodu a to tu že se sjíždí velmi rychle pneumatiky které jsou přizpůsobeny do terénu.
Čtyřkolky jsou čím dále oblíbenější,a čtyřkolku atˇ už obyčejnou nebo nějakou lepší má pomalu každý.Čtyřkolky jsou užitečné, mají malou spotřebu, dostanou se skoro všude a opravdoví siláci.
Jak je zvykem u aut tuningovat(túnit),tak se začalo zkoušet i u čtyřkolek.Co znamená u čtyřkolek tuning?Je více způsobů např.: snižování tlumičů aby bili čtyřkolky více u země,lepší sportovní sedačky,některé doplňky z aut,a nejvíce záleží u tuning čtyřkolky na kolech.Taková kola na čtyřkolku stojí kolikrát více než některá čtyřkolka,kola jsou: velká hliníková,nablískaná s silničními tenkími gumamy.
POHON: 2WD/4WDDÉLKA: 2175mmŠÍŘKA: 1145mmVÝŠKA: 1200mmOBJEM NÁDRŽE: 15lCELKOVÁ HMOTNOST: 268kg
SUZUKI 400 nese označení Eiger. Rozměrově předčí i daleko dražšího Kodiaka 450. Redukce do terénu je hodně "plíživá", což oceníteme při tahání sekačky nebo hrnutí sněhu. Zajímavostí je lankem ovládané připojení předního pohonu 4x4.
Také je zde zásuvka 12V pro přídavné doplňky, el. příprava pro naviják, přední a zadní nošič pro zavazadla, uzavíratelný box pro nářadí aj. obsah 4,5 litru.
Této čtyřkolce se múže vyrovnat jen málo jiních čtyřkolek,např.:Polaris sportsmen 800EFI
Čtyřkolka Suzuki eiger 400EFI je perfektní čtyřkolka do extrémních podmínek . Proto se nezalekne potoka,bažiny,strmých svahů v lese nebo na louce.Ale tato čtyřkolka není jen na ,,blbnutí“ ale můžeme sní i pracovat.např.:vozit těžké náklady na vozejku nebo je jen tahat,sekat s závěsnou sekačkou, v zimě hrnout sníh s radlicí a spoustu dalších věcí.S čtyřkolkou se může jezdit i po silnici teda jestliže máte řidičák.Ježdění po silnici má jen jednu nevíhodu a to tu že se sjíždí velmi rychle pneumatiky které jsou přizpůsobeny do terénu.
Čtyřkolky jsou čím dále oblíbenější,a čtyřkolku atˇ už obyčejnou nebo nějakou lepší má pomalu každý.Čtyřkolky jsou užitečné, mají malou spotřebu, dostanou se skoro všude a opravdoví siláci.
Jak je zvykem u aut tuningovat(túnit),tak se začalo zkoušet i u čtyřkolek.Co znamená u čtyřkolek tuning?Je více způsobů např.: snižování tlumičů aby bili čtyřkolky více u země,lepší sportovní sedačky,některé doplňky z aut,a nejvíce záleží u tuning čtyřkolky na kolech.Taková kola na čtyřkolku stojí kolikrát více než některá čtyřkolka,kola jsou: velká hliníková,nablískaná s silničními tenkími gumamy.
ŠÍŘKA: 1145mmVÝŠKA: 1200mmOBJEM NÁDRŽE: 15lCELKOVÁ HMOTNOST: 268kg
SUZUKI 400 nese označení Eiger. Rozměrově předčí i daleko dražšího Kodiaka 450. Redukce do terénu je hodně "plíživá", což oceníteme při tahání sekačky nebo hrnutí sněhu. Zajímavostí je lankem ovládané připojení předního pohonu 4x4.
Také je zde zásuvka 12V pro přídavné doplňky, el. příprava pro naviják, přední a zadní nošič pro zavazadla, uzavíratelný box pro nářadí aj. obsah 4,5 litru.
Této čtyřkolce se múže vyrovnat jen málo jiních čtyřkolek,např.:Polaris sportsmen 800EFI
Čtyřkolka Suzuki eiger 400EFI je perfektní čtyřkolka do extrémních podmínek . Proto se nezalekne potoka,bažiny,strmých svahů v lese nebo na louce.Ale tato čtyřkolka není jen na ,,blbnutí“ ale můžeme sní i pracovat.např.:vozit těžké náklady na vozejku nebo je jen tahat,sekat s závěsnou sekačkou, v zimě hrnout sníh s radlicí a spoustu dalších věcí.S čtyřkolkou se může jezdit i po silnici teda jestliže máte řidičák.Ježdění po silnici má jen jednu nevíhodu a to tu že se sjíždí velmi rychle pneumatiky které jsou přizpůsobeny do terénu.
Čtyřkolky jsou čím dále oblíbenější,a čtyřkolku atˇ už obyčejnou nebo nějakou lepší má pomalu každý.Čtyřkolky jsou užitečné, mají malou spotřebu, dostanou se skoro všude a opravdoví siláci.
Jak je zvykem u aut tuningovat(túnit),tak se začalo zkoušet i u čtyřkolek.Co znamená u čtyřkolek tuning?Je více způsobů např.: snižování tlumičů aby bili čtyřkolky více u země,lepší sportovní sedačky,některé doplňky z aut,a nejvíce záleží u tuning čtyřkolky na kolech.Taková kola na čtyřkolku stojí kolikrát více než některá čtyřkolka,kola jsou: velká hliníková,nablískaná s silničními tenkími gumamy.
OBJEM NÁDRŽE: 15lCELKOVÁ HMOTNOST: 268kg
SUZUKI 400 nese označení Eiger. Rozměrově předčí i daleko dražšího Kodiaka 450. Redukce do terénu je hodně "plíživá", což oceníteme při tahání sekačky nebo hrnutí sněhu. Zajímavostí je lankem ovládané připojení předního pohonu 4x4.
Také je zde zásuvka 12V pro přídavné doplňky, el. příprava pro naviják, přední a zadní nošič pro zavazadla, uzavíratelný box pro nářadí aj. obsah 4,5 litru.
Této čtyřkolce se múže vyrovnat jen málo jiních čtyřkolek,např.:Polaris sportsmen 800EFI
Čtyřkolka Suzuki eiger 400EFI je perfektní čtyřkolka do extrémních podmínek . Proto se nezalekne potoka,bažiny,strmých svahů v lese nebo na louce.Ale tato čtyřkolka není jen na ,,blbnutí“ ale můžeme sní i pracovat.např.:vozit těžké náklady na vozejku nebo je jen tahat,sekat s závěsnou sekačkou, v zimě hrnout sníh s radlicí a spoustu dalších věcí.S čtyřkolkou se může jezdit i po silnici teda jestliže máte řidičák.Ježdění po silnici má jen jednu nevíhodu a to tu že se sjíždí velmi rychle pneumatiky které jsou přizpůsobeny do terénu.
Čtyřkolky jsou čím dále oblíbenější,a čtyřkolku atˇ už obyčejnou nebo nějakou lepší má pomalu každý.Čtyřkolky jsou užitečné, mají malou spotřebu, dostanou se skoro všude a opravdoví siláci.
SUZUKI 400 nese označení Eiger. Rozměrově předčí i daleko dražšího Kodiaka 450. Redukce do terénu je hodně "plíživá", což oceníteme při tahání sekačky nebo hrnutí sněhu. Zajímavostí je lankem ovládané připojení předního pohonu 4x4.
Také je zde zásuvka 12V pro přídavné doplňky, el. příprava pro naviják, přední a zadní nošič pro zavazadla, uzavíratelný box pro nářadí aj. obsah 4,5 litru.
Čtyřkolka Suzuki eiger 400EFI je perfektní čtyřkolka do extrémních podmínek . Proto se nezalekne potoka,bažiny,strmých svahů v lese nebo na louce.Ale tato čtyřkolka není jen na ,,blbnutí“ ale můžeme sní i pracovat.např.:vozit těžké náklady na vozejku nebo je jen tahat,sekat s závěsnou sekačkou, v zimě hrnout sníh s radlicí a spoustu dalších věcí.S čtyřkolkou se může jezdit i po silnici teda jestliže máte řidičák.Ježdění po silnici má jen jednu nevíhodu a to tu že se sjíždí velmi rychle pneumatiky které jsou přizpůsobeny do terénu.
Jak je zvykem u aut tuningovat(túnit),tak se začalo zkoušet i u čtyřkolek.Co znamená u čtyřkolek tuning?Je více způsobů např.: snižování tlumičů aby bili čtyřkolky více u země,lepší sportovní sedačky,některé doplňky z aut,a nejvíce záleží u tuning čtyřkolky na kolech.Taková kola na čtyřkolku stojí kolikrát více než některá čtyřkolka,kola jsou: velká hliníková,nablískaná s silničními tenkími gumamy.
Komentáře
Přehled komentářů
Zatím nebyl vložen žádný komentář