Jdi na obsah Jdi na menu
 


suzuki eiger

27. 2. 2008

Tato čtyřkolka je jedna z nejlepších čtyřkolek na celosvětovém trhu, a to díki své odolnosti a kvalitě……….

OBJEM:376CCM

VÝKON:19kw

VRTÁNÍ:  X  ZDVICH: 82X71,2 mm

POČET  VÁLCŮ:1

PŘEVODOVKA: AUTOMAT

POHON: 2WD/4WD

DÉLKA: 2175mm

ŠÍŘKA: 1145mm

VÝŠKA: 1200mm

OBJEM NÁDRŽE: 15l

CELKOVÁ HMOTNOST: 268kg

SUZUKI 400 nese označení Eiger. Rozměrově předčí i daleko dražšího Kodiaka 450. Redukce do terénu je hodně "plíživá", což oceníteme při tahání sekačky nebo hrnutí sněhu. Zajímavostí je lankem ovládané připojení předního pohonu 4x4.

 

Také je zde zásuvka 12V pro přídavné doplňky, el. příprava pro naviják, přední a zadní nošič pro zavazadla, uzavíratelný box pro nářadí aj. obsah 4,5 litru.

 

 

Této čtyřkolce se múže vyrovnat jen málo jiních čtyřkolek,např.:Polaris sportsmen 800EFI

 

 

 

 

 


 

Čtyřkolka Suzuki eiger 400EFI je perfektní čtyřkolka do extrémních podmínek . Proto se nezalekne potoka,bažiny,strmých svahů v lese nebo na louce.Ale tato čtyřkolka není jen na ,,blbnutí“ ale můžeme sní i pracovat.např.:vozit těžké náklady na vozejku nebo je jen tahat,sekat s závěsnou sekačkou, v zimě hrnout sníh s radlicí a spoustu dalších věcí.S čtyřkolkou se může jezdit i po silnici teda jestliže máte řidičák.Ježdění po silnici má jen jednu nevíhodu a to tu že se sjíždí velmi rychle pneumatiky které jsou přizpůsobeny do terénu.

 

 

Čtyřkolky jsou čím dále oblíbenější,a čtyřkolku atˇ už obyčejnou nebo nějakou lepší má pomalu každý.Čtyřkolky jsou užitečné, mají malou spotřebu, dostanou se skoro všude a opravdoví siláci.

 

Jak je zvykem u aut tuningovat(túnit),tak se začalo zkoušet i u čtyřkolek.Co znamená u čtyřkolek tuning?Je více způsobů např.: snižování tlumičů aby bili čtyřkolky více u země,lepší sportovní sedačky,některé doplňky z aut,a nejvíce záleží u tuning čtyřkolky na kolech.Taková kola na čtyřkolku stojí kolikrát více než některá čtyřkolka,kola jsou: velká hliníková,nablískaná s silničními tenkími gumamy.

 

 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Zatím nebyl vložen žádný komentář